söndag 28 januari 2007

Spela i veckan?

Ja. vad säger ni. GoW i veckan? Donnerstag passade en hel del väldigt bra. Finns två alternativ.

1) Vi bestämmer träff på Live. Nördigt men funktionellt och roligt. Kan tyvärr inte garantera 100% tillgänglighet. Men det funkar förvånansvärt bra!

2) Vi trashar Bumbis lägenhet (att du ens orkar med oss). Vilket kräver mer och samtidigt är det synd om kimmo som får hela kvarteret uppvärmt av rilles body heat. (Ah det är inga problem med global warming, vi gunnar helt enkelt mr clerselius. löst. done. vem ringer al gore?) Samtidigt är det mycket roligare med samkväm.

Vad säger ni allihopa? Vad säger kimmo? Inga krav på någon...

Det var allt.

PS rätt kul att man ska skriva en label på detta inlägg så föreslår hemsidan ex scooters... helt ärligt när kommer det första scooterinlägget. Snälla gör mig lycklig :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Torsdag passar mig perfekt!

Markus sa...

Jag spelar gärna på torsdag!

Gustav sa...

Kan tyvärr inte komma, måste gå på team building, läs övertid. /g

Erlanche sa...

tyvärr kan inte jag komma heller, jag har lite för mycket nu. Jag hör av mig i maj.