torsdag 6 september 2007

Hej vänner!

Jag tänkte att vi behöver en modegenre här på bloggen och jag känner mig redo att lägga första inlägget. Som den man av folket jag är så älskar jag när gemene man får komma fram och visa sina alster. På Threadless.com kan man designa sin egen T-shirt och få den i tryck eller köpa andras egendesignade tröjor. Det kommer nya tröjor ungefär var tionde dag.

Många av de fina tröjorna är tyvärr ofta slut och kanske mer än annars just nu för det verkar vara rea.

Dessutom tycker jag att det finns ett egenvärde i att handla vissa varor på internet. Det känns modernt. Att tycka det får mig att känna mig gammal. Innerstads- och internetshopping ftw!

1 kommentar:

Kimmo sa...

Jepp, väldigt nice sajt. Jag har handlat en bunke med t-shirts från dom. Fungerade mycket bra och de kom snabbt. :-)