tisdag 2 oktober 2007

Spela snart, eller....?

I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your disc a thousand times
I sometimes see you and pass out in my couch
Halo, is it me you're looking for?

I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...

I long to see the sunlight in your screen
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Halo, I've just got to let you know

'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere playing lonely, or is someone there with you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...

Halo, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere playing lonely, or is someone there with you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you

7 kommentarer:

Michael sa...

:-)

Spela spela spela!
ons, tors, fred funkar för mig.
Kram

Anonym sa...

Tors, fred funkar för mig

Markus sa...

Torsdag! Hurra!

Kimmo sa...

Torsdag fungerar inte för mig (brf möte), men vi skulle kanske kunna lira lite på fredag???

Vad säger ni? Öl, Halo 3, GoW?

Michael sa...

Ohh en fredagsfest i ölens och halos tecken! Fan vad sweet. Jag e på! Tar med öl och chips. Orkar dock inte baxa med TV:n... :-) När emma e borta är det lätt att sätta upp ett LAN hemma hos mig nu. Good to know. Fortfarande är teknikmassan/kvadratmeter ungefär en 100 av kimmos.Men dock...

Anonym sa...

Jag har lite after work med jobbet men om vi kör igång vid den vanliga tiden så är jag på. Ska dock på svensexa på lördag så det blir ingen allnighter för mig. Bara till kl 3 eller nåt...

Markus sa...

Jag är gärna med och spelar på fredag! Jag ska dock up vid 8 på lördag så det blir inte så sent för mig!