torsdag 28 augusti 2008

Paintball och fest


För att döda den ofruktbara diskussionen om paintball förslår jag kl 12 lördagen den 20 september.

På kvällen runt 20 efter slagsmålet bjuder jag på buffe fylld av den finaste tyska likör mm som erbjuds på Düsseldorfs flygplats.

Det vi ska fira är att jag flyttar till Deutschland och att ni i princip slipper se mig i Malmö. På live däremot...ojojoj jag ska bli badass på GoW2 :-)

Vad säger ni? Det hade varit askul! Lägg en kommentar på bloggen som OSA så snart som möjligt och sprid till de ni känner är relevanta.

Erik S, ringer du och bokar? Danke... ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är på. Erik S, boka för 12 pers eller nåt så får vi se till att fylla upp platserna.

Anonym sa...

Betyder inte geil kåt?

http://www.youtube.com/watch?v=MAcVQYpCLZ0&feature=related

Michael sa...

Jo... :-)
Ännu roligare. Är den låten tysk eller är den jävligt tysk?

Erlanche sa...

Jag är på! Jag kommer även efteråt och äter koåskoås/håumås. Men jag kommer inte dricka kp!

Eskapist sa...

Jag är med! Ja jag kan boka. Är 12 det minsta antalet man ska va för att få vara själv på banan eller?