måndag 30 april 2007

GoW och Halo 2

Jag har inte spelat sedan jag kickade era stjärtar sist men känner att jag bevarat formen ändå. Dock börjar jag bli sugen på lite gejm igen. Vad säger ni om att spela onsdagen den 16 maj? Torsdagen den 17/5 är ändå helgdag.

Självklart är det dock Kimmo som bestämmer, vi kan ju inte bara invadera hans hem hur som helst. Eller kan vi....? Skrivs detta inlägg liggande under Kimmos säng? Lurar långe-Lupo bakom duschdraperiet? Har Erik S. suttit ihopkrupen på balkongen sedan slutet av mars? Misse ikke neste spennende episode av Professor Hernborgs hemlighet...

15 kommentarer:

Michael sa...

Jag är på! Oväntat... Nu ska det smiskas. framförallt ska mackan sågas yogastyle. Schwing. //Love-Mike

Kimmo sa...

Sweetness. Hade tänkt posta om en ny spelkväll, har dock inte kommit loss som vanligt :-)

Den 17'e passar mig bra också, men det är så lång tid tills dess? Vi ska inte köra lite tidigare?

Har alla föresten laddat ner de nya banorna till Halo2? Jag och Johan testa dem lite och de verkar ju sweet!

Jag förseslår att vi kör de nya banorna i Halo2 och GoW. Då måste bara alla köpa och ladda ner dem...

Hur som helst jag är fetpå, och kan nästan när som helst (inte på torsdag nästa vecka dock).

Anonym sa...

Jag är jävligt sugen men skulle vara glad om det inte blir den 10-13 maj eftersom jag är bortrest då.

Jag går oavsett vad hem idag och laddar ner allt som nedladdas skall. Och bör.

Erlanche sa...

Håller med Kimchen om att det är så lång tid tills den 17:e då jag dessutom är i Kaanans land. Varför inte nästa vecka? Eller i morgon?

Markus sa...

Imorgon! Imorgon! Imorgon! Torsdag :)

Michael sa...

ja! Torsdag!!!

Kimmo sa...

Sorry grabbar. Jag har råkat på ett fett stressigt projekt, så jag kommer jobba alla kvällar och hela helgen :-(

Trodde jag skulle ha lite tid över men det verkar som det blir hardcore non stop programmering hela helgen...

Erlanche sa...

Tråkigt att höra, men det blir visserligen ännu skönare att spöa skiten ur oss nästa vecka. ;)

Anonym sa...

Kan vi inte köra på måndag? Sedan är jag indisponibel t.o.m. den 13 maj.

Kimmo sa...

Sweet. Måndag fungerar nog för mig också, ska vi köra då?

Markus sa...

Måndag!

Michael sa...

Ahh monday bad. Jag kan nog först vid 21-22 tiden.men kör ni så det ryker.

Martin sa...

På måndagen den 7/5 kommer det hagelstormar från pinnstolen vid sängen!

Kimmo sa...

Sorry no game today. Jag är fast i jobbträsket :-(

Michael sa...

Är det games up imorrn? Det var så sweet i fredags så jag e laddad som attans...