fredag 6 februari 2009

SPELKVÄLL!



Ok ikväll tänkte vi sitta på Österlin, där jag (och Kimmo) jobbar och spela lite och dricka ööööl!

Vi har
1 42" plasma
1 52" LCD
3 24" LCD skärmar
4 22" LCD Skärmar

Vem har lust!
Ta med din box och de kablar du har!
Gärna VGA eller om du har hdmi på boxen så en hdmi till DVI eller vanlig hdmi. Ta med Halo 3 och Gears of War 2. Skriv gärna om du kommer och vad du tar med!

Det hade ju varit nice att köra på var sin box och skärm.

Adressen är Kärleksgatan 1 (vid Victoriateatern typ), ring på "Österlin". Vi kan ju säga att vi syns vid 19.00 om man vill äta lite innan. Kanske pizza från Vespa?

*Update
Kimmo är nog sjuk idag så om vi inte blir fler än jag så ställer vi nog in.

Än så länge är det bara jag och Markus från mitt jubb.

*Update
Nu är vi Fyra!
Johan, Markus, Markus och jag.

6 kommentarer:

Erlanche sa...

Jag kan tyvärr inte idag.

Sjukt mycket skärmar på ert jobb.

Gärna en annan dag.

Anonym sa...

Kan inte idag. Men gärna nästa fredag. Då är ju även Mille von Düsseldorf hemma.

Eskapist sa...

Vi kanske gör om det då!

Stora problemet jag har märkt idag är att få fram ljud!

Tror det är löst idag men om vi blir fler än 4 boxar blir det nog lite problem. Men det kan mn ju lösa genom att ta med sig datorhögtalare. Hursomhelst kanske det är bra om vi testkör det idag så får vi se hur det funkar på jobbet!

Ha en trevlig helg

Michael sa...

Ja shit vad nice det varit!!
Värme till rille som tänker på mig :)

Eskapist sa...

Jag kan tyvärr inte på fredag buulllll!

Anonym sa...

Då får vi ta det en annan dag.