torsdag 1 februari 2007

Gräshoppan är min gud, hagelbössan min bibel

Hej mina underlägsna vänner!

Ikväll kommer ni bara att se kaskader av blod på era skärmar. Jag är ledsen men jag har blivit så pass bra att ni kommer gå hem gråtandes med era motorsågar mellan benen.

Ja och så kommer jag köra mitt nya XboxLive nick som är "Eskapist" istället för "Manko Jehova". Tydligen fanns det redan nån som hette "Manko Jehova" på Live. När jag sedan testade "Manko", "Manko Jehova II", "Manko Acid Crew" och en hel drös med jävla varianter så fattade jag att det måste finnas en spärr mot ordet Manko, som ju betyder fitta på japanska.

Jaja, bereden väg för herran!

Vi ses i blodmolnet hos Kimmo!

(Jag har näsblod)

1 kommentar:

Michael sa...

Med facit i hand så var du rätt kass. Eller vad säger boyzen? Hade du spelat GoW innan? Vem bjöd in dig förresten?

:-)