tisdag 8 januari 2008

Aaaaaaaah Najs!



Alltså, efter att Mike sa att jag var ett mission ifrån storyns riktigt göttiga utveckling gick jag hem igår för att powergama (man bunkrar upp med Whiskey (Vilken rökig Scotch som helst) eller Martini (Rosso) eller det alkoholfria alternativet Tomatjuice med is (rekommenderar Fontanas) sedan sätter man sig i ett fotbad och ber till gudarna att ens tjej (om man har nån annars är det bara mamma eller strömavbrott som kan stoppa en) inte ska komma hem). Puh vilken parantesattack! Jag kunde inte sluta spela...och klockan 23.45 hade jag klarat spelet. Naaaajs. Det är najs! Det bisarra var ju att så fort storyn kom igång och man fick allt i större perspektiv kändes det ganska meningslöst att springa omkring och göra alla småquests. Så, det blir nog till att spela en gång till....och sen en gång till...och det...det är najs!

5 kommentarer:

Michael sa...

Mass effect? De e najs!
Sweet att du också blev uppslukad av spelet. det verkligen exploderar verkligen på de sista banorna. tycker storyn är underbar. shit vilken scifinörd jag är. för mig är det mumma ggr mumma. längtar till tvåan...

Jag har misstänkt läng att du är en fotbadskille. Låg i luften lixom :-)

Kimmo sa...

De e najs!

Jag var ute på Game och köpte på mig en kopia i söndags. Kunde inte hålla mig längre. Har inte hunnit lira så mycket mer, men det är riktigt göttigt.

Passade samtidigt på att fynda på "mellandagsrean" och plockade även upp F.E.A.R. (200:- har inte spelat igenom det så...), Dead Rising (100:- för zombie-splatter, yey!) och Tomb Raider: Legend (200:- kul med lite äventyr).

Eskapist sa...

Hehe fotbad e najs, nån gång måste man börja njuta av livet!

Ja Det är gött. Blev dock besviken på den blå utomjordiska polygonrumpan. Om nu den scenen ska va najs....då måste liksom rumpan va najs 3Dmodellerad också...Bra 3D modellerade rumpor...de e najs!

Kimmo det låter som en riktig runda...ska ta en snart nu i vår och samla på mig några gamla godingar...räknade nyss mina xboxspel och jag har 15. Av dem kanske jag lirar max 7 hyfsat regelbundet. Kanske ska byta in mot nya? Men man vill ju ändå ha kvar sina lir liksom.

Eskapist sa...

Oj, jag har 16 kom jag på! Vem har egentligen flest spel till xbox360?

Michael sa...

Jag har nog bara 8 st. Byter in de flesta efterhand...