måndag 14 januari 2008

WOW!

Shit vad sugen jag blev på Army of Two när jag såg den nya trailern...



...NOOOOOT!
Shit är det här verkligen en officiell trailer? Nog nåt av det sämsta jag sett och de borde sparka de ansvariga och sparka de ansvarigas barn i ansiktet. Skäms!

Jag menar det sämsta är nog buzzorden: Combat, Camaderierarowhat? och Cash?!?! wtf

*EDIT: Jag var nog lite väl förbannad på trailern igår för att jag tyckte spelet verkade lovande innan. Man ska inte sparka barn i ansiktet.

3 kommentarer:

Michael sa...

Ha ha ha sjukt dåigt! Jag har dock hopp fortfarande. Men helt ärligt, vad fan är det med de tre ledorden?

Eskapist sa...

Speak sitter i en gondol i Budapestkanalen: "Combat...ye...Camaraderie...check....Cash"

Michael sa...

Ha ha ha lysande!
Ahh att ha honom på en fest hemma...