fredag 8 februari 2008

Host, Harkel, Call of Duty

Jag har varit sjuk som en fisk i några dagar och typ spenderat dem med Hasse och Maran i Call of Duty's underbara värld på Live. Nu är jag level 55 igen...och tänker inte börja om mer. Jag ska ta alla challanges istället...muahahaha...

Vet inte om ni sett detta klippet men det är så coolt. När han blir slagen i huvudet i närbild och man ser spott rinna ut alltså. Jag gillar sättet på hur de drar sönder kläderna och att de är skönt inoljade under skjortorna. Jag gillar också hur de hela tiden skriker och att det kommer en brud med bruten arm och ger sig in i fighten är sweet. Missa inte deras fyndiga kommentarer på slutet.



Här kommer en bonusfight som också är sweet:



Och till sist, kanske nåt nytt för Hasse? Bodybuilder fighting! Det var min tränare som postade denna länken i klubbens forum. De tar slut snabbt de där muskelbergen...haha.

2 kommentarer:

Gustav sa...

Ja du Eska, jag hoppas att du inte får för mycket inspiration från dessa fighter för då blir din fighterkarriär olidligt kort. Fast det kan ju vara bra att skrika en del. Jag väntar med spänning på att någon av dina duster ska läggas upp på bloggen. Ha det gott!

Eskapist sa...

Haha, ja då får du nog vänta lite till. Har du börjat träna nåt eller? Tänkte att då kanske du kan få uppleva det face mot face...istället...