torsdag 17 april 2008

Spelkväll?



Vad säger ni om att lira lite imorgon fredag?
Antingen live eller hemma hos...
Vem vill? Vem kan?

*UPDATE: Vi kan inte va hos Kimmo...Micke hur är det hos dig?
Annars blir det nog live.

*UPDATE 2: Pratade med Johan om att käka lite och sen kanske spela på live...

*UPDATE 3: Vi ska käga! Skriv i kommentarerna om du vill komma och kom gärna med förslag på var!

*UPDATE 4: Jag bokade bord på Green Mango klockan 19.00 för 5 personer så at vi har en backup ifall vi inte kommer på nåt annat...

Ett videoklipp på fienden, studera det noga:

10 kommentarer:

Kimmo sa...

Om folk är sugna, kan vi lira hemma hos mig. Tänk dock på att jag inte har någon box hemma...

Men jag är fet-på :-)

Eskapist sa...

Coolt, jag tar med min!

Kimmo sa...

Fack också. Jag glömde bort att jag ska på inflyttningsfest hos Chris från kontoret på fredag, så jag kan ju inte ändå... :-( Sorry.

Eskapist sa...

Bajs...

Michael sa...

Wazzup...
Vi kan tyvärr inte vara här men jag är lätt på att äta ute, jiddra en skvätt, spoona och sedan lira. Fan vad nice!

Anonym sa...

Jag är nog på

Eskapist sa...

Coolt alright, var ska vi äda? Kanske måste boka bord som vanligt en fredag...

Så vem vill vara med på jidder, maud, spoon och gaming?

Michael sa...

hmm volym? eller det var sjukt länge sedan jag åt thai. ah jag vet inte. Indiskt? FAN!
kl 19?

Erlanche sa...

Jag kommer online senare. Ska bli gött. Kram

Eskapist sa...

Green Mango?
Det är ju ganska god thaimaud...

Vem ska med?
Jag, Johan & Micke är spikade eller?

Rille?
Mackan?