torsdag 15 maj 2008

Good Times

Ska vi lira lite GTA multiplayer och Halo imorgon? Kanske käka lite innan?

Spelkväll! Kom igen!
Spelkväll!

UPDATE!:
Alright, bord bokat för 7 pers +-1, klockan 18.30 på Restaurang Davidhall.
Jag räknar med:
Mig själv
Micke
Richard
Kimmo
Erik
Markus
(Eventuellt Johan & Björn)

UPDATE!:
Ok, johan och Björn kommer inte för att:
1. De är fattiga
2. De hellre ville sitta i parken och äta möglig potatissallad
3. De är bög

Ska vi joina dem eller kör vi på davidhall?


Peace


17 kommentarer:

Michael sa...

det hade varit sweet...
o lide beer?
men gar det att gta split screen eller du tankte en livekvall?

Kimmo sa...

Ja! Låter nice, jag är lätt på vad som helst...

Anonym sa...

Jag tänkte mig nog några bir på davidshall först, nu när de öppnat igen. Ska vi sedan köra på live så spelar jag gärna Halo. GTA4 har jag inte.

Markus sa...

Najs.

Michael sa...

vad sags om att vi ses pa rest davidshall kl 1830, mumsar och snackar lite? Sen tar vi det darifran helt enkelt...

Erlanche sa...

Öl. Fan va nice.
Gta. Fan va nice.
Halo. Fan va nice.

Jobbigt liv man lever.

Eskapist sa...

Snackade med Johan och Björn om att dricka öl och de ville inte spela...hah...sicka losers alltså...men det låter ju trevligt med Davidshall. Bara de har vegetariskt käk där.

Richard, du hade inte tänkt köpa det då?

Kan nån boka bord?
Jag är med!

Eskapist sa...

Nä jag tänkte mig en livekväll Micke...men...som sagt vi kan diskutera det när vi käkar. Det kanske är roliagre med en svettig (för Kimmo kan väl fortfarande inte öppna balkongdörren eller fönstret) gammal go spelkväll hos kimmo.

Erlanche sa...

Jag kommer gärna vid halv sju o äter lite och dricker några öl. Får erkänna att jag idag är mer sugen på ölen än spel. Om ni ska hem sen o gamea kanske jag går vidare. Men vi ses vid halv sju å tar det från det?

Eskapist sa...

Är det bara jag som tänkte kombinera öl OCH spel...det borde ju vara bättre.

Markus sa...

Vi ses halv sju.

Kimmo sa...

Då ses vi på Davidhall då :-)

Eskapist sa...

Nu har jag bokat bord för 7 personer +-1 klockan 18.30 på Restaurang Davidhall och de ska ha vegetariska tapas också eller så kan de fixa nåt!

Anonym sa...

Här är några till som kommer till Davidshall:

Nina (Eriks sådan)
Nisse?
Ola
Två av min Ninas kompisar+den enes pojkvän
Gustav?
Alla andra Malmöbor som jag inte talat med idag

Erlanche sa...

Vi kan lägga till Johan A på den listan.

Erlanche sa...

Och Olle verkar det som.

Eskapist sa...

Alltså, vi har bara bord till max 8. Om ni inte ringt och bokat fler platser blir det svårt.

Ring och boka själva om ni ska dra med er halva malmö?

Jag har bokat till 7 personer i "Erik" 18.30