torsdag 1 maj 2008

(sd)

Fan vad dumma de är.

Intervju

4 kommentarer:

Michael sa...

Jag läste inte allt men skit alltså. De är ju helt blåst, opålästa och tröga. Att de ändå får så många röster är ett hån mot demokratin. Funkar den verkligen?

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Shit pommes, snacka om att man skäms över att vara född i samma land som den idioten.
Dom hatar verkligen allt och alla. Arbetsgivare, facket, invandrare OCH kvinnor. Tur att man är det enda dom gillar. Svensk, medelklass, hetrosexuell, vit man.

Ps. jag hde några riktiga felstavningar i mitt förra inlägg och klantade mig när jag skulle ta bort det. Ds

Eskapist sa...

Vi behöver mer sånt här men också mer seriös debatt och folk som vågar läxa upp de här skojarna. Vanligt folk börjar ju fan tro på propagandan de sprider.