onsdag 4 juli 2007

Oh noes!


Min kära Xbox 360 har råkat ut för den ökända Red Ring of Death.

Var dock inga problem att ringa supporten och få en UPS etikett för att skicka in den. Surt som attans dock att vara utan boxen, nu när jag äntligen är lite ledig och har semester. Jag tänkte jag skulle lira igenom de spelen jag har negligerat det senaste året (Oblivion, GRAW, CoD, mm).

Jag kanske till och med blir tvingad att vara ute för att underhålla mig!

Micke, du hade din på repation också väl? Hur lång tid tog det?

^_^ / Bumschen.

2 kommentarer:

Michael sa...

Ahh vad drygt! Jag lider med dig. det tog ca 2 veckor att få tillbaka den. Förhoppningsvis får du en med tystare dvd-läsare. Alltid något. Ar du spelsugen vet du vem du ska ringa. Jag har osså semester nästa vecka :-)

Erlanche sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.