lördag 29 mars 2008

Försvarstal

Då jag numera är en hunsad toffel låter jag Marie svara för mig:
För det första: Hasse är inte hunsad toffel!
För det andra: är Elin medveten om din dystra syn på kärlek??
För det tredje har jag sagt till honom att han måste ut och och visa sig på nätet nu för att annars kommer ni skylla på mig! Men har han gjort det? Nej! Så problemet kanske inte är att han har blivit träffad av Amors pilar ;-)
Sen kan jag bara säga att ni får aldrig tillbaka honom! (Han är alldeles för bra i sängen!)
Puss och kram på er allihopa!
/Regeringen

1 kommentar:

Eskapist sa...

Bra försök Hasse!
Men du avslöjade dig på slutet med det där om att du var bra i sängen. Sluta nu att hitta på ursäkter och imaginära flickvänner för att du är kass på tv-spel (och är en killstealer).

Elin sa nyss att hon finns visst det och då sa jag att du kan ha hyrt in henne. Sånt händer faktiskt.