tisdag 25 mars 2008

Rädda Hasse död eller levande!



Hasse, sluta nu med det där tramset och kom tillbaka till verkligheten. När du säger saker som: "Du kan få mitt Call of Duty, jag spelar ändå inte xbox längre" så vet både du och alla andra att det är bara en tidsfråga innan du bryter ihop och långsamt kravlar bort till xboxhandkontrollen. Vi måste alla hjälpa Hasse att förstå att han är förd bakom ljuset av amor och att kärleken inte varar för evigt.

Mitt första steg är att tvinga Hasse att titta på följande bild (Clockwork Orange style):

3 kommentarer:

Michael sa...

om något har han blivit ännu mer en kill stealer.Hur löser vi DET?

Eskapist sa...

Om han kommer tillbaka till Live så kanske vi bara ska ignorera honom? Ah jag vet inte riktigt...

Kanske snacka skit om hans morsa?

Michael sa...

Jag har redan tagit bort honom från min friends list.