fredag 7 mars 2008

På söndag

Planerar jag och min son, Axel, att göra ett ovanligt guest-appearance på café Knus. Dom som vill träffa honom, för att se vad Sveriges framtid har att erbjuda, eller vill träffa mig (hade varit smickrande), så är ni hjärtligt välkomna.Vi kommer mest troligen befinna oss där lite tidigare än vad som är vanligt, dvs redan fr o m 10.00. Men vi kommer att hålla fikahumöret uppe ett par timmar.

Ps. Allt ansvar för eventuellt uteblivet fikahumör för Axel, lägges på hans moder Åsa. Detta kommer att kompenseras med långa, spontana promenader mitt under fikan. Allt för att lindra eventuella barnskrikskänsliga öron.

1 kommentar:

Eskapist sa...

Kanske...längesen man såg dig! Hade tyckt det varit kul att se din lille parvel osså såklart. Vet dock inte om jag kommer loss!