torsdag 19 juni 2008

FRA & FF3.0

Jag lackade fullständigt på att lagen gick igenom. Tur att man ska flytta till DE. Ryktet säger att de bryr sig om den personliga integriteten betydligt mer. Speciellt efter östtyskland övervakningsvansinne. Skype är tydligen krypterat. Ett givet val.
Någon som vet något om detta? funkar det?
http://www.torproject.org/

Nu något helt annat:
Nya firefox 3.0 var snabb och bra men jag får inte RSS att fungera lika smidigt som i IE. Någon som vet hur man gör? Har redan avinstallerat det eftersom jag inte fick rätt på det. Men med lite tips åker den in igen.

Glad midsommar!

1 kommentar:

Erlanche sa...

Jag vet bara vad jag läst på flashback om det och enligt dem fungerar det bra. Jag vet inte hur man gör dock. Så mesigt gjort av Fegerley. Han var körd i vilket fall men nu blev han inte ens martyr.

Ja, jag har läst hela flashback.