torsdag 26 juni 2008

Spelkväll!

Vad sägs om spelkväll hos Kimmo den 4 juli?

6 kommentarer:

Michael sa...

Är borta i mystiska Grekland då. To boldly go where no charter tourist has gone before :-)

vad säger ni om spelkväll på fredag 27/6??? Eller lördag om vi startar tidigt typ 19?

Fuck yeah!

Anonym sa...

Lördag är jag på. Ikväll ska jag på 60-årskalas. Jag är iofs på den 4 juli också. Tror jag...

Anonym sa...

Fan vad du reser, Micke.

Michael sa...

He he ja det har blivit en del. Tråkigt hemma :-)

Undrar varför min ekonomi har gått åt helvete denna våren/sommaren. Ja ja minst pengar på banken när man dör vinner...

Nej kände för att komma iväg på någon resa som kräver minimalaktivitet. Ligga under en parasoll och dricka sliskiga drinkar. Sweet...

Erlanche sa...

När blir det av? Torsdag? Jag är taggad!

Anonym sa...

Inte torsdag. Då spelar MFF mot Ljungskile. Fredag och/eller lördag är bättre.